Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:21:48+01:00







chili
cynamon
czarnuszka
czosnek pospolity
gałka muszkatołowa
gorczyca
goździki
imbir
owoce jałowca
kardamon
kminek
kozieradka
kurkuma (ostryż długi)
majeranek
muszkatołowiec
papryka ostra
papryka słodka
pieprz biały
pieprz czarny
pieprz czerwony
pieprz zielony
pieprz turecki
szafran
wanilia
ziele angielskie

bakalie
cukier
curry
keczup
majonez
miód
musztarda
ocet
ocet balsamiczny
ocet winny
orzechy
sok z cytryny
sos sojowy
sambal oelek
sól
mieszanki ziołowe
bouquet garni
garam masala
mole
przyprawa pięciu smaków (mieszanka chińska)
quatre epices
zioła prowansalskie
dzięgiel litwor (Archangelica officinalis)
biedrzeniec anyż (Pimpinella anisum)
bazylia pospolita (Ocimium basilicum)
bluszczyk kurdybanek (Glechoma hederacea)
borówka brusznica
bylica estragon (Artemisia dracunculus)
bylica piołun (Artemisia absynthium)
cynamonowiec cejloński (Cinnamomum zeylanicum)
cząber ogrodowy (Satureia hortensis)
gorczyca biała (Sinapis alba)
goździkowiec korzenny (Eugenia caryophyllata)
jarząb pospolity
kmin rzymski
kminek zwyczajny (Carum carvi)
kolendra siewna (Coriandrum sativum)
koper ogrodowy (Anethum graveolens)
koper włoski, fenkuł włoski (Foeniculum capillaceum)
kurkuma (Curcuma longa)
lawenda lekarska (Lavandula angustifolia)
lebiodka pospolita (Origanum vulgare) (oregano)
lubczyk ogrodowy (Levisticum officinale) (Maggi)
macierzanka tymianek (Thymus vulgaris)
macierzanka zwyczajna
majeranek ogrodowy (Origanum majorana)
melisa lekarska (Melissa officinalis)
mięta pieprzowa (Mentha piperita)
muszkatołowiec korzenny (Myristica fragrans) gałka muszkatołowa
ogórecznik lekarski (Borrago officinalis L.)
palczatka cytrynowa
pieprz czarny (Piper nigrum)
pieprzyca siewna
pokrzywa zwyczajna
portulaka siewna
rozmaryn lekarski (Rosmarinus officinalis)
rukiew wodna
rzeżucha (Cardamine)
Szafran uprawny (Crocus sativus)
szałwia lekarska (Salvia officinalis)
sezam indyjski
tatarak zwyczajny
trybula ogrodowa
wrotycz pospolity
wawrzyn szlachetny (Laurus nobilis) (liście laurowe)
warzywne
cebula zwyczajna (Allium cepa)
chrzan pospolity (Armoracia lapathifolia)
czosnek pospolity (Allium sativum)
nać pietruszki
szczypiorek
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T12:22:15+01:00
Przyprawy : anyż, cebula, chili, cynamon, czarnuszka, czosnek, czubryca, gałka muszkatołowa, gorczyca, goździki, grzyby mun, hibiskus, imbir, jałowiec, kamun (kmin rzymski), kardamon, kminek, kolendra, koper, kozieradka, kurkuma, liście laurowe, papryka, pieprz, pietruszka, sezam, sumak, szafran, szczypiorek, trawa cytrynowa, ziele angielskie
zioła: bazylia, cząber, estragon, lubczyk, majeranek, mięta, oregano, rozmaryn, szałwia, tymianek, zioła prowansalskie.