Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:24:30+01:00
2009-11-08T12:25:17+01:00
P=πr²

a)
r=1,2m
P=π1,2²
P=1,44π m
P≈4,5216 m

b)
średnica-3,6dm
r=1,8 dm
P=π1,8²
P=3,24π dm
P≈10,1736 dm

c)
O=2πr
O=4π cm /:2π
r=2cm
P=π2²
P=4π cm
P≈12,56 cm
3 3 3
2009-11-08T12:29:30+01:00
Dane r 1,2m
P=πr²
P=π1.2²-1.44πm²
P= 1.44m²

Dane
d =3,6 dm a więc r= 1.8
P=πr²
P=π1.8²=3.24m²
p=3.24πm²

4π=2πr|:2π
4π:2π= r
r= 2
P=πr²
p=π2²=4πcm²

3 5 3