Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:37:10+01:00
Na- pisał, na- dać, na-gadać, na-jemnik, na-zwisko, na-rkotyk, na-krętka, na-pluć, na-kłonic, na-kleić, na-stępny,
jad-alnia,
2 5 2
2009-11-08T12:57:21+01:00
Na-biał na-bałaganić na-bawić na-bywca na-chlapać na-cho na-bić na-pić na-zwisko na-pełnić
na-bieżnik na-bista na-cja na-cjonalizacja na-błonek na-bój na-bożenstwo na-bór na-brzeże na-brzmienie na-bytek na-chalny na-chylić na-ciąć na-ciek na-wóz



pr -alnia jadłod -alnia zjeżdż -alnia ujeżdż -alnia rozpręż -alnia sypi -alnia smaż -alnia wypożycz -alnia


chyba tyle starczy :)
2 5 2
2009-11-08T13:34:04+01:00
Na-dajnik , na-krętka, na-brudzone, na-biał, na-rkotyk, na-prawa ,na-pis, na-zwisko, na-chlapać, na-stępny, na-pluć, na-fta, na-wóz, na-czelnik, na-cięcie, na-groda, na-rada, na-bytek, na-rasta, na-jnowsze, na-jstarsze

pr-alnia, jad-alnia, sypi-alnia, zjeżdż-alnia , wypożycz-alnia, bawi-alnia