Jeśli ktoś może to niech napisze mi odpowiedzi na te pytania:

1. W jakich okolicznościach Jezus wypowiedział Osiem Błogosławieństw (5,3-12)
2. Jezus w swoim kazaniu na górze mówi o modlitwie. Jak ją przedstawia ? (6,1)
3.W jakich okolicznościach Jezus nauczył nas : " Ojcze nasz" ?(6,9-13)
4.Jezus nakazuje bardziej dbać o sprawy Królestwa niebieskiego niż o ziemskie. Jaki przykład przytoczył na zobrazowanie tego, że Bóg o resztę ziemi troszczy się sam ? (6,25-34)
5.Czym zdumiewały się tłumy ludzi zebranych i słuchających kazania na górze ? (7,24-27)
6.Jakie kobiety uzdrowił Piotr.? ( tu niestety nie mam skrótów)
7. O kim i w jakim kontekście Jezus wypowiedział te słowa: ''Ziemi Sodomskiej i Gomorskiej lżej będzie w dzień sądu ostatecznego, niż temu miastu ? (10,14n)

Moze ktoś jest dobry z religii ? =)

2

Odpowiedzi

2009-11-08T19:42:51+01:00
1.Jezus wypowiedział osiem błogosławieństw podczas, gdy obchodził całą Galileę nauczając. Gdy je wypowiadał wszedł na górę
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:49:45+01:00
1. Kiedy ludzie zaczeli go pytać dlaczego jest taki dobry i łaskawy.
Powiedził kazanie a wnim te błokosławieństwa
2. Mówi abyśmy się nie modlili tylko dlatego aby inni nas podziwiali jaką mamy wiarę ale dlatego aby porozmawiać z Bogiem
3. Jezus nauczył nas tej modlitwy abyśmy nauczyli się modlić. Podszedł do niego człowiek i zapytał: Jezu! Naucz nas się modlić!
4.Jezus mówi, że powinniśmy dbać o Królestwo Niebieskie, nie powinniśmy się martwić o sprawy na ziemi bo Bóg zadba żeby nam niczego nie brakło.
Nie jesteśmy na tyle wielcy aby dbać o wszystkie sprawy na Ziemi.
5.Tłumy zdumiewały się nauką Jezusa. Mówił tak pięknie, że każdy był zachwycony jego nauką!
6.Jeśli się nie myle to chyba takie opętane ale nie jestem pewna...
7.Nie wiem. Ale chodziło o to że miasto o którym myślą będzie miało gorzej niż miasto gdzie jest bałagan