Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:47:04+01:00
1.
Starymi pradolinami płyną m.in Wisla, Odra, Warta, Krzna i Biebrza. Te formy powstały przez plejstoceńskie zlodowacenia.
2.
Śniardwy 113,84
Mamry 104,40
Łebsko 71,42
Dąbie 56,00
Miedwie 35,27
Jeziorak 34,60
Niegocin 26,04
Gardno 24,69
Jamno 22,40
Wigry 21,87
Gopło 21,80
2 5 2
2009-11-08T13:10:12+01:00
Pytanie2ŚNIARDWY113,8,MAMRY104,4,ŁEBSKO71,4,DĄBIE56,O,MIEDWIE35,3,JEZIORAK34,6,NIEGOCIN26,0,GARDNO24,7,JAMNO22,4,WIGRY21,9.ODPOWIEDZ DO PYTANIA 1.NAREW,BIEBRZA-PRADOLINY-długie,lecz niezbyt szerokie doliny,które odprowadzają wody z topniejącego lądolodu,łączące się z wodami rzek;powstanie ich wiąże się z dłuższym postojem lądolodu;dna pradolin są płaskie a zbocza przeważnie strome z licznymi terasami.
2 1 2