Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:46:03+01:00
X+25%x=3000

1,25x=3000 /:1,25
x=2400

3000-2400=600 zł

Pracownik otrzymał 600 złotych premii.
1 2 1
2009-11-08T12:47:14+01:00
125%- 3000
100%-x
x=(100%*3000)/125%=2400
3000-2400=600zł.
Odp. Bez premi pracownik otrzymał 2400zł. Jego premia wynosiła 600zł
2009-11-08T12:47:34+01:00
125%-3000
25%-x

125%x=3000*25%
x=3000*25%:125%
x=24*25=600
premia to 600zł