Odpowiedzi

2009-11-08T12:48:27+01:00
Na tradycyjnej poczcie wrzucamy list do skrzynki nadawczej, a adresat odbiera list w skrzynce odbiorczej. Za dostawę poczty odpowiada Poczta Polska (lub inna firma obsŁugująca pocztę, co obecnie w Polsce nie występuje).
W poczcie elektronicznej klikamy przycisk "wyślij", a adresat odbiera list na swoim komputerze.
Nie zastanawiamy się co dzieje się z listem pomiędzy skrzynkami.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:19:20+01:00
Poczta elektroniczna:
1. Emaile dochodza bardzo szybko.
2. Nie trzeba pamiętac adresów, gdyż mamy w użytku elektroniczny notes adresów.
3. Mamy gwarancje na to, że list dotrze do osoby do której miał dotrzec bez pośrednictwa osób trzecich.
4. Jest bezpłatna.
5.W emailu mozemy dodać dużo załączników
.Poczta tradycyjna:
1. Nie mamy gwarancji, że list do nas dotrze.
2. Trzeba pisac dokładny adres.
3. Nie ma gwarancji, że listu nie odczyta osoba trzecia.
4. Trzeba płacic za znaczek
5.W zwykłym liscie nie zawsze,a jeśli już to trzeba dopłacać do przesyłki.

7 5 7
2009-11-08T13:23:30+01:00
Poczta elektroniczna dociera do adresata w ciagu ok 2 min i jest darmowa a poczta tradycyjna dociera do adresata w ciagu 3-7 dni i kosztuje ok 2 zł
1 4 1