Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T13:00:49+01:00
Tadeusz Zawadzki "Zośka" Pisał pamiętnik, z którego można się było dowiedzieć wielu informacji o nim jak i o jego przyjacielu Rudym. Zośka był typem samotnika ale gdy pisał pamietnik mogł zapomniec o dotychczasowych problemach zwiazanych z przywodztwem.
7 4 7
2009-11-08T13:08:04+01:00
Bohater "Kamieni na Szanie" który pisał pamiętnik to Zośka. Pisal go dlatego żeby wszystkie chwile spędzone z Rudym w nim zawrzeć.
1 4 1
2009-11-08T14:08:10+01:00
Tadeusz Zawadzki (Zośka) po śmierci swoich przyjaciół postanowił spisać dzieje wspólnej walki - napisał pamiętnik. Znał on wiele szczegółów z własnego doświadczenia, wiele też usłyszał od innych. Chciał on, aby ich zmagania zostały spisane, utrwalone, i aby wszyscy sie dowiedzieli jak kiedyś wyglądała wojna.
2 5 2