Odpowiedzi

2009-11-08T13:04:26+01:00
Nokturn cis moll op. pośmiertne - ponieważ przekazuje pozytywne emocje, ma 2 części zróżnicowane charakterem.
2009-11-08T15:11:27+01:00
Polonez A-dur jest bardzo charakterystyczny i wpada w ucho
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:08:44+01:00
Etiudę rewolucyjną, ponieważ słuchając jej czuję i słyszę ogromny patriotyzm ówczesnych ludzi, przywiązanie do ojczyzny, tragiczną walkę, śmier