Odpowiedzi

2009-11-08T13:04:41+01:00
Postąpił bardzo żle chowając swego brata , sory ale nie mam więcej czasu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:14:38+01:00
Postąpiła bardzo dobrze. Pochowała brata wiedzac ze nie uniknie kary za ten czyn. Chciała, aby trafił do zaświata i namaściła go oliwa i zasypała ziemia. Widziała ze jesli tego nie uczyni do konca zycia bedzie miec wyrzuty sumienia. Zrobiła to jak przystało na prawdziwa siostre.
1 1 1