Odpowiedzi

2009-11-08T13:12:26+01:00
Ogłaszam, że dnia 25.11.2009r. o godz. 16:30-20:00 w naszej szkole odbędzie się dyskoteka szkolna. Wstęp 1zł. Konieczna zgoda rodziców.
26 4 26
2009-11-08T13:14:21+01:00
Ogłoszenie !!!
Klasa ... organizuje wycieczke na basen w Warszawie.Wyjazd odbedzie sie w dniu ...... o godz ........ Wszystkich zainteresowanych prosimy o zgłoszenie sie do wychowawcy klasy ...... .
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:37:21+01:00
OGŁOSZENIE!!!
W ten właśnie weekend (...data...) odbędzie się bitwa kapel. wszystkich chętnych prosimy o zgłaszanie się do wychowawcy klasy...... . Oceniane będą:
1.Teksty Piosenek
2.Ubiór
3..........
Będą nagrody oraz nagrody pocieszenia

SERDECZNIE ZAPRASZAMY
6 2 6