Odpowiedzi

2009-11-08T13:12:33+01:00
Zapylanie od zapłodniania rozni sie tym ze:
zapylanie przebiega w procesie powiertzra, a zapłodnienie to polaczenie sie komorki meskiej z zenska czyli np. (penisa i macicy) xD

mam nadzieje ze pomoglem
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:13:28+01:00
Zapylenie różni się od zapłodnienia tym , zapylenie: owad siada na kwiatku i przenosi pyłek na znamię słupka a zapłodnienie jest to połączenie komórki jajowej z plemnikiem .
27 4 27
2009-11-08T13:23:28+01:00
Wiem tyle:
zapylenie - jest to: przenoszone przez wiatr ziarno pyłku na zalążek nazywamy zapyleniem
6 2 6