Odpowiedzi

2009-11-08T13:13:05+01:00
Hiob został wile razy wystawiany na próbę - czy naprawde kocha boga.
stracił dom, dzieci, został trędowaty, ale sie nie załamał i nadal ufał bogu - pokładał w nim nadzieje. zaufał mu do końca - wierzył to cierpienie ma sens
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:27:28+01:00
Hiob doświadczył w swym życiu wiele cierpienia.
M.in. ukradziono mu bydło, spłonęła mu stajnia, dzieci umarły, przyjaciele go opuścili, a sam zachorował na trąd.
Nie zapominał jednak o tym, że Bóg jest przy nim i nadal wierzył w niego, ufał mu i żył według przykazań Bożych.
Przeszedł przez to cierpienie, a w zamian za to, że nie zapomniał o Bogu, ten wynagrodził go.
Hiob dostał wszystko z powrotem i to jeszcze z naddatkiem.

Co z tego można wywnioskować?
Zawsze po cierpieniu zostaniemy wynagrodzeni, bo jest przy nas Bóg. Nie zapomina o nas, więc my o nim też nie powinniśmy zapomnieć.
Cierpienie jakiemu nas poddaje jest to tylko test naszej wiary w niego.


[wzorowałam się na lekcji z mojego zeszytu od religii] :)
1 5 1