Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:16:51+01:00
Rolnik nie przeżywałby czegoś takiego jak okres zbiorów, ponieważ zbiory trwałyby przez cały rok czyli inymi słowy, całyczas miałby ręce pełne pracy ( i pieniędzy). Zbiory trwały by przez cały rok ponieważ temperatura pozwalałaby na uprawianie plonów raz za razem .

Takie warunki występują w zewnętrzynych krańcach strefy międzyzwrotnikowej, jak i okołozwrotnikowej
9 4 9
2009-11-08T18:53:24+01:00
Rolnik pracowałby przez cały rok

Takie warunki występują w zewnętrzynych krańcach strefy międzyzwrotnikowej i okołozwrotnikowej
7 3 7