Odpowiedzi

2009-11-08T13:24:55+01:00
1.
20√2 - 36 √2 + 12√2 = -4√2 ( wzielo sie to stąd, ze np√50 to inaczej √25*2 z 25 moge wyciągoąc pierwiastek 5 a dwojka zostaje po pierwaistkiem. W kazym innym przypadku jest podobnie)

2.
2-3√2

3.
18 - 4√3 - 9√3 + 6 = 24 -13√3

4.
(5√2 - 3√2)/ 2√2 = 1

5.
(12√2 - 18√2) / (7√2 - 8√2) = 6

6.
10√3 + 2√3 = 12√3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:25:35+01:00
Wykonaj działania:
4√50-9√32+2√72=20√2-36√2+12√2=-4√2
√2(√2-3)=2-3√2
(2√3-3)(3√3-2)=18-4√3-9√3+6=24-13√3
(√50-√18 )/ √8=(5√2-3√2):2√2=5/2-3/2=1
(3√32-3√72 )/ (√98-√128)=(12√2-18√2):(7√2-8√2)=-6√2:(-√2)=6
5√12+2√3=10√3+2√3=12√3
2009-11-08T13:28:16+01:00
4√50-9√32+2√72=20√2-36√2+12√2=-4√2 √2[√2-3]=2-3√2 [2√3-3][3√3-2]=18-4√3-9√3+6=24-13√3 √50-√18:√8=5√2-3√2:2√2=5√2-1,5 3√32-3√72:√98-√128=12√2-18√2:7√2-8√2=4√2-¹⁸/⁷ tego działania nie jestem pewna bo nie wiem dokładnie co było w mianowniku ułamka czy tylko √98 czy tez√128 5√12+2√3=10√3+2√3=12√3-pozdrawiam
1 1 1