Odpowiedzi

2009-11-08T13:21:47+01:00
Różnic w życiu dzieci w czasach współczesnych i w czasach starożytności jest wiele na przykład:
- dzieci mają dużo więcej swobody niż dawniej
- dzieci nie muszą tak dużo pracować jak dawniej itp.
109 3 109
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T13:23:57+01:00
Kiedyś do szkoły uczęszczały tylko dzieci z rodzin bogatych, a nie wszyscy tak jak w dzisiejszych czasach. W starożytności dzieci w szkole musiały być grzeczne i posłuszne, gdy byli niegrzeczni to karano i cieleśnie. Czyli bito je. W dzisiejszych czasach jest nie do pomyślenia, żeby nauczyciel miał prawo do uderzenia dziecka. Rodzice moga z tym iść nawet na policje.
124 3 124
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:33:09+01:00
W starożytności dzieci miały ciężko, ponieważ w większości pochodziły z biednych rodzin, rodzicow nie było na nic stac nie było tylu pracodawcow co teraz stad nie mieli pracy i nie mieli z czego utrzymywac dzieci. Czesto w czasach starozytnych dzieci byly skazywane na smierc, zle traktowane, juz od najmlodszych byly wykorzystywane w roznych ciezkich pracach i nic dobrego za to nie miały. Niektóre z nich zyly same na ulicy, nie mając domów ani rodzin, nawet żadnego schronienia. W dziejszych czasach jest inaczej , dzieci są duzo lepiej traktowane, maja dobre zycie, rodziny, dom, dostaja wszystko czego pragna. Chodza do przedszkoli, szkół, uczą się , bawią z innymi , rodzice maja prace, a dzieci duze szanse na dobre nawet bardzo dobre wykształcenie i szanse na dobrze płatną pracę, z czego będą mogły utrzymywac własne rodziny gdy dorosną.
Właściwie to od starożytnosci nie zmienił się temat biednych rodzin, bezdomnych ludzi, dzieci...Zawsze trzeba pomagac takim ludziom bo nigdy nie wiadomo co może nam się przytrafic.

Końcówka troche nie na temat, ale wszystko z głowy napisałam. Mam nadzieję , że jest dobrze :) pozdrawiam.
206 4 206