Odpowiedzi

2009-11-08T13:26:22+01:00
Westerplatte- każdy ma swoje miejsce na Ziemi, ważną rzecz w życiu i wiele wartości, o które powinien walczyć. symbol walki i zwycięstwa, symbol ludzkiej wiary i honoru. miejsce wspomnień i zadumy. Westerplatte to coś o co za wszelką cenę powinniśmy walczyć dla dobra swojego i narodu.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:45:18+01:00
To oznacza że każdy ma w swoim życiu coś ważnego, coś co ma dla niego ogromną wartość którą musi bronić pilnować jej. Jest to sformułowqanie odnoszące się do tego że Ci ludzie którzy walczyli io Westerplatte i o nie zginęli kochali je i oddali za nie życi. Walczyli o nie. I tak samo właśnie jest z ludźmi którzy mają coś ważnego w życiu i mogą zrobić dla tego czegoś wszystko.
5 3 5