Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:30:34+01:00
Składnik pokarmu: bułka
składnik odżywczy: cukry złożone/węglowodany/skrobia
miejsce trawienia: jama ustna/dwunastnica
enzym: ptialina/omylaza
miejsce wytwarzania enzymu: ślinianki/trzustka

składnik pokarmu: masło
składnik odżywczy: tłuszcze
miejsce trawienia:dwunastnica
enzym: lipoza
miejsce wytwarzania enzymu: trzustka

składnik pokarmu: wędlina
składnik odżywczy: białka
miejsce trawienia: żołądek/dwunastnica
enzym: pepsyna i kwas solny/trypsyna
miejsce wytwarzania enzymu: żołądek/trzustka
6 4 6
2009-11-08T14:30:41+01:00
Wędlina - białko
bułka - skrobia - glukoza(cukier prosty)
masło- tłuszcze
2 1 2