Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:32:54+01:00
Dopomóż mi Boże,
Bym trwał przy Tobie.
Bym dobry był,
Bym wytrwał w tym.
Niech ręka Twoja,
W dzień mnie błogosławi
I przez życie,
dobrem prowadzi.
Tyś jest Pan mój,
Najwyższy władca.
Tobie powierzam
Dobro tego świata!
Amen.

P. S. Sama ułożyłam ;DD
4 5 4
2009-11-08T13:39:40+01:00
Panie Jezu proszę cię abyś wzmocnił mnie w wytrwaniu dobra.Bóg zapłać
1 5 1
2009-11-08T13:56:34+01:00
Panie Boże
proszę cię o pomoc
abym wytrwała
w moim postanowieniu

Robię to dla Ciebie
abyś był dumny
abyś wiedział że w Ciebie wierzę
abyś nie żałował żeś mnie stworzył.

Proszę Cię o moc wytrwania
w dobrym postranowieniu
aby moje grzechy były mniejsze
abym trafiła do Królestwa NIebieskiego.