Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T13:29:15+01:00
Mysl : ,,zycie jest cos warte wtedy gdy człowiek piekno sam w sobie oglada,, rozumiem przez to ze czlowiek jest pesypistą ze mysli tylko o sobie, zadziera nosa do góry.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:32:44+01:00
"życie jest coś warte wtedy gdy człowiek piękno sam w sobie ogląda"
Rozumiem to tak iż, gdy człowiek wierzy w siebie i swoje piękno zajdzie daleko, będzie coś warty i podziwiany. Ale gdy człowiek wmawia sobie, że do niczego się nie nadaje nic nie osiągnie w swojej karierze i będzie żył w przekonaniu, iż nikomu na nim nie zależy i wszyscy go opuścili i nie jest nic wart.