Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:26:54+01:00
Z bukietem róż nie mogę przyjść
by złożyć Ci życzenia
Lecz w słowach Tych myśli
niech się spełnią Twe marzenia
Dużo sukcesów oraz radości
Dużo uśmiechów i spełnienia marzeń
moc słodyczy w Dniu urodzin, życzy Ci..

pozdro
2009-11-08T13:29:58+01:00
Z okazji urodzin twoich
moc zyczen plynie z ust moich
zycze ci bys zyla sto lat
i bys zawsze byla piekna niczym kwiat.
Szczescia i pomyslnosci dorzuce troszeczke
Pomysl zyczenie izdmuchnij w mig swieczke
niech twe marzenia spelniaja sie zawsze
Az ostatnia na niebie gwiazdka nie zgasnie.