Odpowiedzi

2009-11-08T13:37:59+01:00
Która z liczb jest większ i o ile:

B=-(1/2)do kwadratu-0,2*4/3=1/4-2/10*4/3=1/4-8/30=15/60-16/60=-1/60


A=2do kwadratu*[0,4-2/9(-2)] =4*(4/10+4/9)=4*(36/90+40/90)=4*(76/90)=152/45

wieksza B

-1/60 +152/45=
-3/180+608/180=605/180 o tyle wieksza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:37:52+01:00
B = 0,25-0,2*1,33 = 0,25-0,266= -0,01

A= 4*[0,4-2/-18] = 4*[0,4+1/9] = 4*(0,4+0,11) = 4*0,5 = 2

A > B o 1,99