Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:36:28+01:00
1h = 3600s
1km = 1000m

25km/h
(25 * 1000) / 3600 = 25000 / 3600 = 6,9[m/s]

20m/s > 25km/h
20m/s > 6,9m/s

Tylko trzeba przedstawić w takich samych jednostkach. ;)
Mam nadzieję, że pomogłam.!! :))
2009-11-08T13:38:18+01:00
1h = 3600s
1km = 1000m

25km/h
(25 * 1000) / 3600 = 25000 / 3600 = 6,9[m/s]

20m/s > 25km/h
20m/s > 6,9m/s
2009-11-08T13:38:31+01:00
Obie prędkości należy przedstawić w tych samych jednostkach
25km/h=25000m/3600s=6,9 m/s
Prędkość 25m/s jest większa