Odpowiedzi

2009-11-08T13:40:19+01:00
1układ sloneczny
2księżyc
3Pluton
4merkury
5Kopernik
6Wenus
7orbity
8ziemia
9Jowisz
10 Mars
Hasło:
astronomia- nauka o ciałach niebieskich
2009-11-08T14:06:27+01:00
1. układ słoneczny
2. księżyc
3. pluton
4. merkury
5. kopernik
6. wenus
7. orbita
8. ziemia
9. jowisz
10. mars
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:13:18+01:00
Układ słoneczny
Księżyc
Pluton
Merkury
Kopernik
Wenus
Orbita
Ziemia
Jowisz
Mars

Astronomia - nauka o ciałach niebieskich, ich zbiorowiskach, materii: międzyplanetarnej,międzygwiezdnej i międzygalaktycznej.