Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:45:49+01:00
5%-100 zł
100%-x
x=100*100zł:5
x=2000zł

5%-230zł
100%-x
x=100*230zł:5
x=4600zł

5%-460 zł
100%-x
x=100*460zł:5
x=9200zł

5%-520zł
100%-x
x=100*520zł:5
x=10400zł
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T13:47:00+01:00
5%-100 zł
100%-x
x=100*100zł:5
x=2000zł

5%-230zł
100%-x
x=100*230zł:5
x=4600zł

5%-460 zł
100%-x
x=100*460zł:5
x=9200zł

5%-520zł
100%-x
x=100*520zł:5
x=10400zł
8 3 8
2009-11-08T13:48:23+01:00
A)
x * 5% = 100
x * 0,05= 100
0,05x=100 //0,05
x=2000
b
x*5%=230
x*0,05=230
0,05x=230 //0,05
x = 4600

c
x*5%=460
x*0,05=460
0,05x=460 //0,05
x=9200

d
x*5%=520
x*0,05=520
0,05x=520
x=10400
4 5 4