1.kogo Twoim zdaniem ,Jezus uważa za ubogiego,więzionego,niewidomego czy też uciśninego?

2.W jaki sposób wyrażasz swą wiarę w Jezusa Zbawiciela?

3.Od czego wyzwolił nas Jezus -Baranek Boży?

4.Czy potrafisz wyjaśnić,dlaczego Pana Jezusa nazywamy,,nowym Adamem''?

5.Podaj przykłady ludzi,którzy są ,,żyzną ziemią''

2

Odpowiedzi

2009-11-08T13:51:02+01:00
1-Moim zdaniem tych którzy nie widzą dobroci Jezudsa i tego że jest Bogiem
2-Modlę się, chodzę do kościoła
3-od śmierci i dzięki niemu mamy życie wieczne
4-Dlatego że Jezus też żył w raju ale nie popełnił już tego samego błędu co kiedyś Adam
5-to są ludzie którzy przyjmują i stosują Słowo Boże czyli każdy Święty (Franciszek.ZJan Paweł II itp.)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:04:08+01:00
1. Moim zdaniem dla Jezusa:
-ubogi to ten, który grzeszy,
-więziony, który nie może przestać źle czynić,
-niewidomy, który nie widzi, że popełnia zło,
-uciśniony, który nie potrafi wyzwolić się od grzechu.

2. Swą wiarę w Jezusa Zbawiciela wyrażam poprzez głoszenie ewangelii innym, czytanie Pisma Świętego, poprzez odmawianie modlitwy, czynne uczestniczenie podczas mszy świętej, robienie dobrych uczynków, dążenie do dobra i wszystkie inne rzeczy, które Pan Bóg nakazał.

3. Jezus - Baranek Boży wyzwolił nas od niesienia krzyża, od naszego pierworodnego grzechu. Umarł na krzyżu dla naszego zbawienia.

4. Pana Jezusa nazywamy "nowym Adamem', ponieważ przez grzech Adama i Ewy zostało zamknięte niebo dla nas, a gdy Mesjasz przyszedł na świat wyzwolił nas od grzechu i otworzył bramy niebieskie.

5. Ludzie, którzy są "żyzna glebą" to tacy, którzy pełnią dobro, wykonują to, o co Pan Bóg prosi nas wszystkich, czyli np. papież, biskup, proboszcz, ksiądz, siostry zakonne, katecheci itd.
11 4 11