Odpowiedzi

2009-11-08T13:52:22+01:00
Bielicowe parki narodowe
brunatne bagna
górskie w górach
2009-11-08T13:54:45+01:00
Bielicowe- m.in. w ok. rzeki San; w ok. Opola, Kielc, itp.
brunatne- Pobrzeże Słowińskie, Przedgórze Sudeckie, Wyżyna Lubelska, ok. Poznania, Sudety.
mada- w dolinach dużych rzek: Wisła, Odra, Warta; Żuławy Wiślańskie.
czarnoziemy- Płaskowyż Głubczycki, Wyżyna Kielecko-Sandomierska, okolice Krakowa
górska- Karpaty
rędzina- między Kielcami a Krakowem, czyli Wyżyna Małopolska

pozdrawiam ;')
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:55:50+01:00
-bielicowe: Pojezierze Pomorskie, Nizina Mazowiecka
-brunatne: Wyżyna Małopolska, Pojezierze Pomorskie i Mazurskie, Nizina Śląska
-mady: dolny bieg Wisły oraz jej ujście(Żuławy Wiślane)
-czarnoziemy: Wyżyna Lubelska i Małopolska, Pogórze Karpackie, Płaskowyż Głubczycki
-górskie: Karpaty, Sudety
-rędziny: Wyżyna Małopolska i Lubelska, Wyżyna Krakowsko-Częstochowska