Odpowiedzi

2009-11-08T13:58:18+01:00
Δ(ro) = m/v
δ= 1kg/0.5dm³
δ= 1000g/500cm³
δ= 2g/cm³
1 1 1
2009-11-08T14:07:17+01:00
D =m nad V
d = 1kg nad 0,5 dm3 = 2kg nad dm3
d = 2kg nad dm3 = 2 1000g nad 1000cm3 = 2 g nad cm3


odp. Gęstość tej substancji wynosi 2 g nad cm3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:20:58+01:00
M-masa
V-OBJĘTOŚĆ
d-gęstość

Dane: szukane: Wzór:
m=1kg=1000g d=? d=m/v
v=0,5dm3=500cm3
Rozwiązanie:
d=m/v
d=1000g/500cm3
d=2g/cm3
1 5 1