Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T13:57:37+01:00
P = πr²
r = √p/π

a) r = √16π/π
r = 4[cm]

b) r = √10/π [cm]

c) r = √400/π
r = 20/√π
2009-11-08T13:57:45+01:00
P= πr²

a)P=16π

16π=πr²/:π
16=r²/√
r=4 cm

b) P=10 cm²
10= πr²/:π
10/π=r²/√
√10/√π cm =r

c)P=400 m²

400=πr²/:π
400/π = r² /√
20/√π m = r
2009-11-08T13:58:15+01:00
Wzór na pole koła - πr²

a) πr² = 16π cm² /÷ π
r² = 16 cm² / √
r = 4 cm
b) πr² = 10 cm² /÷ π
r² = 10/π cm² /√
r = √10/√π cm
c) πr² = 400 m² /÷π
r² = 400/π m² /√
r = 20/√π m

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam :).