Odpowiedzi

2009-11-08T14:00:23+01:00
Zając-lis-wilk
stonka-bażant-lis
liście-jeleń-niedźwiedź
kornik-dzięcioł-jastrząb
much-biedronka-sikorka-sokół
trawa-mysz-wąż
szarotka - lemingi - pardwa górska
kapusta-bielinek kapustnik-pająk
pająk-drozd-ryjówka
jastrząb-lis-ryś
sosna-wiewiórka-Żbik-wilk
sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna
poziomka-sarna-lis-pchły
poziomka-gąsienica-Żaba
poziomka-ślimak-Żaba
okoń-szczupak-sum
1 4 1
2009-11-08T14:01:44+01:00
1.sosna-wiewiórka-żbik-wilk
2.sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna
3.poziomka-sarna-lis-pchły
4.poziomka-gąsienica-żaba
5.poziomka-ślimak-żaba
6.jęczmień - Wróbel -Jastrząb
7.ziemniak—stonka—bażant—lis
8.krowa—bzyki—bakteria—bakteriofag
9.Tarczniki - Mszyca-Biedronka siedmiokropka
10.żyto - mysz - bocian - lis - wilk - drobnoustroje
11.moczarka - ślimak - szczupak - człowiek
12.plankton-śledź- foka szara
13.orzech laskowy - wiewiórka - kuna
14.świerk - kornik - dzięcioł
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:02:46+01:00
Kapusta->mysz->lis
kapusta->mysz->łasica
kapusta->ślimak->żaba->lis
kapusta->gąsiennica->żaba->lis
orzech->wiewiórka->lis
orzech->wiewiórka->jastrząb
orzech->wiewiórka->wydra
żołądź->mysz->wydra
żołądź->mysz->lis
jarzębina->wiewiórka->lis
jarzębina->gołąb->wydra
jarzębina->gołąb->jaskółka
liście->stonka->bażant->lis
liście->mszyce->biedronka->pająk
jęczmień->wróbel->jastrząb
1 5 1