Powiedz:
- jaki sport lubisz uprawiać latem, a jaki zimą i dlaczego.
- że trenujesz prawie codziennie, ponieważ sport jest bardzo ważny w twoim życiu. (max. 5 zdań oczywiście po niemiecku:)
i jak można prosić to również po polsku, żebym wiedział co tam pisze:))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:05:13+01:00
Sport w moim życiu jest bardzo ważny . Latem uwielbiam pływać, jeździć na rowerze, biegac. Zimą trenuje snowboard oraz narty. Bez takie trybu życia nie mogłbym sie obejść. Moim ukochanym sportem uprawianym na codzień jest piłka nożna. To bardzo fascynujący i idealny dla mnie sport. jestem w tym bardzo dobry.


Sport in meinem Leben ist sehr wichtig. Ich habe im Sommer gerne schwimmen, Rad fahren, laufen. Züge im Winter Snowboarden und Skifahren. Ohne einen solchen Lebensstil, den ich nicht umgehen. Meine geliebten Sport ist in der täglichen Fußball entwickelt. Es ist sehr faszinierend und die idealer Sport für mich. Ich bin in diesem sehr gut.
39 4 39
2009-11-08T14:19:40+01:00
Ich mag FuBball in Sommer, im Winter Ski. Ich trenire täglich sport dass Sport ist wichtig in mein Leben.
8 2 8
2009-11-08T15:25:26+01:00
Mein Lieblingssport im Sommer läuft und Rollschuhlaufen. Allerdings, im Winter Schlittschuh Ich mag Eis. Sport ist in meinem Leben wichtig und Sport fast jeden Tag.

Moim ulubionym sportem w lecie jest bieganie i jazda na rolkach. Natomiast w zimie bardzo lubię jeździć na łyżwach. Sport jest ważny w moim życiu i dlatego uprawiam sport prawie codziennie.
18 2 18