Odpowiedzi

2009-11-08T14:01:05+01:00
Chodzi ci o ta strone to wystarczy nacisnac odpowiedz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:02:25+01:00
Jak sie zalogujesz to pisze po srodku rozwiazac zadanie, klikasz na to i wyskakuja ci zadania do rozwiazania. wybierasz sobie jakies i klikasz zobacz lub odpowiedz. gdy kilkniesz na jedna z tych rzeczy czytasz zadanie i na dole pisze rozwiaz zadanie . klikasz na to i wpisujesz rozwiazanie. gdy napiszesz rozwiazanie klikasz wyslij i juz:D
2009-11-08T14:03:14+01:00
Musisz wejść w zakładkę "Rozwiąż", a gdy w nią wejdziesz kliknij rozwiąż zadanie.
Wtedy będziesz widzieć wszystkie zadania. Wybierz sobie któreś i kliknij przy nim w link Odpowiedz tam będzie miejsce na odpowiedź. To wszystko