Odpowiedzi

2009-11-08T14:03:14+01:00
Wodny
glon->mala ryba->drapiezna ryba->człowiek
lesny
mysz-> lis-> ptak drapiezny
58 1 58
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:04:11+01:00
W wodnym Orka-foka pospolita-dorsz-śledż-plankon zwierzęcy-plankton roślinny
W lesie orzech laskowy => wiewiórka => kuna
105 1 105
2009-11-08T14:57:36+01:00
Leśny:
poziomka -> ślimak -> żaba
wodny:
śledź -> dorsz -> foka pospolita -> orka
5 1 5