Odpowiedzi

2009-11-08T14:25:32+01:00
Rasa biała:
Rasa biała dotarła na kontynet amerykański dzięki kolonizacji. Podczas gdy w 16 i 17 wieku kraje europejskie kolonizowały świat, ludność biała dotarła między innymi do ameryki.

rasa czarna:
rasa czarna znalazła się an kontynencie amerykańskim, gdy bogaci kolonizatorzy ameryki sprowadzali darmową siłę roboczą z Afryki. W ten o to sposób w Ameryce znalazla sie bardzo duża liczba czarnych.

rasa żółta:
Rasa żółta napływała bardzow dużych ilościach do Amryki w 20 wieku. Wtedy też zakazano przyjeżdżania żółtym do Ameryki 9dlatego że rasa żółta jest najliczniejsza bardzo dużo ludności napływała m.in na tereny USA) Po II wojnie światowej zniesiono zakaz. tak oto rasa żółtatakże występuje w Ameryce.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:49:07+01:00
Biała ludność pochodzenia Europejskiego-tą fale migracji zapoczątkowało dotarcie Krzysztofa Kolumba do wybrzeży ameryki(koniec 15 wieku).Najpierw byli to głównie Hiszpanie i Portugalczycy, a w późniejszych czasach Francuzi i Anglicy.

Czarnoskóra ludność pochodzenia afrykańskiego-ci ludzie zostali sprowadzeni do Ameryki wbrew swojej woli,pracowali jako niewolnicy na plantacjach białych kolonizatorów.

Ludność rasy żółtej pochodzenia azjatyckiego-napływ tej ludności miał miejsce ok. 30-40 tys lat temu,ludność ta rozprzetrzeniła się na terenie obu kontynetów i dała początek populacji indian.

sory za błędy ort :):)
5 5 5