Prosze o słowa piosenki(oczywiśie jak ktoś zna),której refren jest taki
Bo jesteśmy jeszcze przeceż tacy młodzi
mamy wszystko co do szczęściia nam potrzeba
Wielki talent przyjaźń miłość
wielki talent przyjaźń miłość
no i zwyklą przysłowiowa kromkę chleba
(mam to na apel ale nie pamiętam słów)

2

Odpowiedzi

2009-11-08T14:12:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:07:52+01:00
1.Każdy z nas ma swe pragnienia,
Każdy cel w swym sercu ma,
Każdy przyszedł tu z nadzieją,
że być może wygram ją
Lecz nie to jest najważniejsze
niechaj pokój gości w nas
Uśmiechnijmy się do siebie x2
wtedy miło minie czas!
Ref: Bo jesteśmy przeciesz tacy młodzi,
Mamy wszysttko co do szczescia nam
potrzeba, wielki talent przyjażń miłość
no i przysłowiową zwykła kromke chleba!
2. Każdy chce dziś wypaśc dobrze i każdemu
serce drży, nasze dusze płona ogniem, w oczach mamy
wzruszeń łzy, tak jak orły poseżamy swych doświadczeń
choryżaty, zakreślamy prostym łukiem, zakreżlamy prostym łukiem,
najważniejsze życia fronty.
Ref: Bo jesteśmy przecież tacy młodzi...
1 5 1