Odpowiedzi

2009-11-08T14:14:13+01:00
Opatrzność Boża jest to opieka Boga nad światem i ludźmi.Bóg czuwa nad porządkiem w świecie nieustannie podtrzymuje go w istnieniu i kieruje wszystkim co stworzył
68 4 68
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:14:40+01:00
Opatrzność Boża: jest pełną miłości troską Boga o każde stwozrenie.
29 3 29
2009-11-08T14:14:32+01:00
Opatrzność Boża jest to opieka Boża nad wszystkim, co Bóg stworzył, a szczególnie nad człowiekiem.
20 4 20