Ooh!What does he look like?
He's guite tall and slim.He's
got short fair hair and blue eyes.He's from the USA and
he's called....
Oscar White here! So,you're our new reporter.. Meet my
friends, Kamal and Carmen!
Hi! Pleased to meet you!
That's Mr Finlay, our English teacher.
He's the editor of the school magazine!
What;s he like?
Don't worry. He's really nice.
He's very frindly and helpful!
Mr finlay, meet Oscar White.
Ah! Our new reporter.
Good! I need an atricle about
unusual pets.
No problem. I love animals!
And one more thing, Oscar.
Don't delay, I want it today!
do 15.30

3

Odpowiedzi

2009-11-08T14:23:54+01:00
Ooh!What does he look like?
He's quite tall and slim.He's
got short fair hair and blue eyes.He's from the USA and
his name is...
Oscar White, Here! So,you're our new reporter.. Meet my
friends, Kamal and Carmen!
Hi! Pleased to meet you!
That's Mr Finlay, our English teacher.
He's the editor of the school magazine!
What's he like?
Don't worry. He's really nice.
He's very friendly and helpful!
Mr Finlay, meet Oscar White.
Ah! Our new reporter.
Good! I need an atricle about
unusual pets.
No problem. I love animals!
And one more thing, Oscar.
Don't be late, I want it today!
Before 3.30.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:24:01+01:00
Ooh! jak on wygląda? on jest wysoki i on ma krótkie jasne włosy i niebieskie oczy .on jest z USA, a on się nazywa Oscar White tutaj! Więc jesteś naszym nowym reporterem .. Poznaj moich znajomych, Kamal i Carmen! Cześć ! miło poznać ! To pan Finlay, nasz nauczyciel języka angielskiego. On jest redaktorem szkolnej gazetki! Jak on wygląda? Nie martw się. on jest bardzo ladny . Jest bardzo przyjazny i pomocny! Finlay pan zbiera Oscar White. Ah! Nasz nowy reporter. dobrze ! Muszę zrobic artykuł o niezwykłych zwierzętach. Żaden problem. kocham zwierzeta ! I jeszcze jedno, Oscar. Nie zwlekaj, chcę to dziś do 15.30.
2009-11-08T15:11:32+01:00
Ooh! Jak on wygląda? On jest całkiem wysoki i szczupły. On ma krótkie, jasne włosy i niebieskie oczy. On pochodzi z USA(United States of America) i nazywa się...
Tutaj Oscar White. Gotowy do pracy.
Oh, Oscar. Więc, ty jesteś naszym nowym reporterem. Poznaj moich przyjaciół, Kamal i Carmen!
Hej! Miło mi cię poznać.
Jest Pan Finlay, nasz angielki nauczyciel.
On jest wydawcą naszej szkolnej gazetki!
Jaki on jest?
Nie przejmuj się. On jest naprawdę miły.On jest bardzo przyjacielski i pomocny!
Panie Finlay, poznaj Oscara White.
Ah! Nasz nowy reporter. Świetnie!Potrzebuję artykułu o rzadkich zwierzętach.
Nie ma problemu. Kocham zwierzęta!
I jedna ważna rzecz, Oscar.
NIE SPÓŹNIJ SIĘ, CHCĘ TO DZISIAJ!
PS: Mam ta sama książkę;)
POZDERKO i mam nadzieję, że pomogłam;)