Odpowiedzi

2009-11-08T14:25:51+01:00
1. Husarz władca (Anax imperator) – gatunek owada z rzędu ważek należący do podrzędu ważek różnoskrzydłych. Występuje w Europie, środkowej Azji oraz północnej Afryce. W ciągu ostatnich dziesięcioleci rozszerzył zasięg występowania na północ.
2.jego 3 syn Fiodor I

niewiem czy to dobrze heh ale cos jest pozdro;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:36:12+01:00
3. Cudownie ocalałym był Dymitr zwany Samozwańcem