Uzupełnij zdania.
*Liczne gatunki grzybów pleśniowych są groźne dla zdrowia człowieka, ponieważ wydzielają substancje __________ , które przenikają w głąb podłoża, na którym żyją te grzyby.
*Szybkiemu rozwojowi pleśni sprzyjają _______________ wilgotność oraz odpowiednia temperatura powietrza.
*Żywność , na której rozwinęły się grzyby pleśniowe koniecznie należy ____________.
W te ____ trzeba wstawić słowo:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:27:12+01:00
1)trujące
2)duża
3)wyrzucić
32 4 32
2009-11-08T16:40:28+01:00
*Liczne gatunki grzybów pleśniowych są groźne dla zdrowia człowieka, ponieważ wydzielają substancje trujące, które przenikają w głąb podłoża, na którym żyją te grzyby.
*Szybkiemu rozwojowi pleśni sprzyjają duża wilgotność oraz odpowiednia temperatura powietrza.
*Żywność , na której rozwinęły się grzyby pleśniowe koniecznie należy wyżucić.
19 4 19
2009-11-08T19:02:46+01:00