Odpowiedzi

2009-11-08T15:01:38+01:00
To znaczy szanowacsiebie i innych nie zabraniać robictego co czlowik potrafi . wolnośc to radoścżycia i trzeba dbac i szanowac to co się ma
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:55:33+01:00
Ten cytat mówi nam o tym, że wolność to nie jest coś co mozna posiadać na stałe, tylko trzeba się o to troszczyć i nie doprowadzać do tego, aby coś zniszczyć. Nie wolno nadużywać wolności, ponieważ może to doprowadzić do różnych konsekfęcji.
Ludzi powinni szanować to co mają, a nie GARDZIĆ Z TEGO.
JA TO TAK ROZUMIEM!
2009-11-08T15:59:02+01:00
Ten cytat mówi nam o tym, że wolność to nie jest coś co mozna posiadać na stałe, tylko trzeba się o to troszczyć i nie doprowadzać do tego, aby coś zniszczyć. Nie wolno nadużywać wolności, ponieważ może to doprowadzić do różnych konsekfęcji.
Ludzi powinni szanować to co mają, a nie GARDZIĆ Z TEGO.
JA TO TAK ROZUMIEM!