Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:29:34+01:00
Bohater tragiczny to bohater nad którego losami ciąży fatum i którego losy

są z góry przesądzone. Wybierać musi między dwiema równoważącymi się racjami. Wybor, który dokona i tak doprowadzi go do klęski.


Konflikt tragiczny - zetknięcie się dwóch przeciwstawnych dążeń, ujawnienie sprzeczności, która jest motorem rozwoju akcji i kontrakcji w utworze dramatycznym lub epidium.
2009-11-08T14:29:55+01:00
Konflikt tragiczny polega na zderzeniu dwóch racji, które zawsze są równorzędne. Kończy się obustronną porażką oraz walką człowieka skazanego na porażkę z losem

2009-11-08T14:39:20+01:00
Bohater tragiczny - zwykle ma do wyboru dwie możliwości, jednak niezależnie, którą drogę wybierze będzie dla niego zła..