Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:32:47+01:00
Składniki:

* 400 g maki pszennej chlebowej
* 1 szkl. mleka (1 szkl.=250 ml)
* 2 i 1/2 dkg świeżych drożdży (lub 1 op. suszonych)
* 1 czubata łyżeczka soli
* 1/2 łyżeczki cukru

Najpierw rozpuścić drożdże w 1/2 szklanki ciepłego mleka z cukrem, dodać troszkę maki, wymieszać i odstawić do wyrośnięcia.Do wyrośniętych drożdży dodać wszystkie pozostałe składniki i dobrze wyrobić ręcznie, automatem lub mikserem.Przykryć i pozostawić do podwojenia objętości.Zagnieść i uformować podłużny bochenek (u mnie okrągły).Ponownie zostawić do wyrośnięcia.Przed samym pieczeniem ponacinać i włożyć do pieca nagrzanego do 200'C na 35 minut.
2009-11-08T14:33:16+01:00
1 kg mąki
4 szklanki ciepłej wody
10 dag drożdży
3 łyżeczki soli
3 łyżeczki curu
szklanka słoneczniku
szklanka pestek z dyni

jak bądzie tżeba napisać przygotowanie to ci napisze ok ?
a naprawde chlebek bardzo dobry
1 1 1