Odpowiedzi

2009-11-08T14:37:41+01:00
Dana osoba może zachowywać się nerwowo lub nie patrzeć w oczy rozmówcy, jąkać się, mówić zbyt szybko, powtarzać się.
Kłamcę można też poznać po spoconych dłoniach, szybkim mruganiu oczyma i ogólnym roztrzęsieniu i zdenerwowaniu.
35 3 35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:38:00+01:00
Osoba która kłamie:
-szybko mówi
-robi się czerwona
-kręci oczami
-nie patrzy na Ciebie
-poci się
-macha rękami
-wystawia język

Objawy takich osób!

Pozdro ;)
35 4 35
2009-11-08T18:38:02+01:00
Osoba która kłamie robi się czerwona, szybko mówi, denerwuje się i czasami się jąka
15 3 15