Odpowiedzi

2009-11-08T14:38:09+01:00
Poniewaz w tych czasach pojawilo sie wiele dzdolnych umyslow i rozwij cywilizacji poszedl ku rozwojowi. Jest to okres gwałtownego rozwoju techniki i sztuki, jest to 'oświecenie' po czasach baroku.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:38:39+01:00
Ponieważ jest to okres gwałtownego rozwoju techniki i sztuki, jest to 'oświecenie' po czasach baroku.

http://www.sciaga.pl/tekst/27786-28-kultura_i_sztuka_okresu_oswiecenia
2009-11-08T14:41:42+01:00
Nazywamy go oświeceniem gdyż w tym czasie myśliciele zobaczyli że nauka to życie i że bez nauki nasze życie niema szenu a poprzez nauke jesteśmy dowarościowani