Rowerzysta wyjechał z miejscowości ''A'' o godzinie 11.15 i jechał drogą do miejscowości ''B'' ze stała prędkością 20km/h.Pół godziny później wyruszył samochód i jechał do ''B'' z prędkościa 60km/h.Jaka będzie odległość między rowerzystą a samochodem o 13.00 ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:48:43+01:00
Rowerzysta wyjechał z miejscowości ''A'' o godzinie 11.15 i jechał drogą do miejscowości ''B'' ze stała prędkością 20km/h.Pół godziny później wyruszył samochód i jechał do ''B'' z prędkościa 60km/h.Jaka będzie odległość między rowerzystą a samochodem o 13.00 ?

t₁ = 13h00m - 11h15m = 1h45m = 1,75h
t₂ = 13h00m- 11h15m -30m = 1h15m = 1,25h
V₁ = 20km/h
V₂ = 60km/h
S₁ = 20km/h * 1,75h = 35km
S₂ = 60km/h* 1,25h = 75km
SΔ = 75km-35km = 40km

O 13 odległość miedzy rowerzystą a samochodem będzie wynosiła 40km
1 5 1
2009-11-08T19:33:31+01:00
T₁ = 13h00m - 11h15m = 1h45m = 1,75h
t₂ = 13h00m- 11h15m -30m = 1h15m = 1,25h
V₁ = 20km/h
V₂ = 60km/h
S₁ = 20km/h * 1,75h = 35km
S₂ = 60km/h* 1,25h = 75km
SΔ = 75km-35km = 40km

Odp; odległość miedzy rowerzystą a samochodem o 13tej będzie wynosiła 40km. Pozdrawiam:))