Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:39:46+01:00
3,5kg= 3500g

3500g:7g=500

Dorosły bocian jest cięższy od młodego o ok. 500 razy.
4 3 4
2009-11-08T14:40:41+01:00
3,5 dzielimy na 7 gramów czyli 0,007 i wychodzi 500 ;)

odp. Dorosły Bobian jest o 500 razy większy od małego
1 5 1
  • Ludi
  • Początkujący
2009-11-08T14:54:10+01:00
3,5 kg - 3500 gramów
3500:7= 500
Odp: Dorosły bocian jest 500 razy cięższy od pisklęcia
4 4 4