Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:47:07+01:00
1. Idę do lekarza, gdyż boli mnie noga, a żadne lekarstwa mi nie pomagają.
2. Chcę iść na boisko, ponieważ mam ochotę zagrać sobie w piłkę, bo na dworze jest ładana pogoda.
3. Wstaję, biorę prysznic, jem śniadanie i wychodzę do szkoły.
4. Ten film pokazuje nam, że każdy z nas ma swoje problemy, i że możemy je rozwiązać tylko ze stoickim spokojem.
5. Nauczyciel przegląda zeszyt ucznia, myśląc, że znajdzie w nim zadanie domowe.
6. Tygrysy pokłóciły się, rozszarpując antylopę, ktory z nich dostanie najwięcej.
7. Biuro podróży Triada organizuje wycieczkę na Krym, która będzie trwała 2 miesiące, a jej cena jest bardzo korzystna.
8. Jan Matejko ożenił się z Teodorą Giebułtowską, której sam zaprojektował suknię ślubną, a w następnym roku namalował jej portret.
9. Lubię chodzić do kina, kiedy lecą ciekawe filmy, gdyż z reguły grają w nich fajni aktorzy.
10. Wiedziałam, że mam zbyt mało czasu, na naukę do sprawdzianu.
2009-11-08T14:50:39+01:00
1. Anna często tańczy w swoim domu, znajdującym się przy ulicy Kwiatowej, a także na hali sportowej.
2.Dziś rzadko używa się piór wiecznych,gdyż pomimo wygody, z jaką się ich używa, nie są popularne.
3.Warto co tydzień pływać, gdyż zwiększa to kondycję fizyczną, a także jest przyjemne.
4.Michał lubi storczyki, żonkile i tulipany, gdyż ładnie pachną.
5.Antonina nie lubi chodzić do fryzjera, gdyż jest nim pan Antoni, którego nie lubi.
6.Janek chciał zostać dentystą, ale gdy zobaczył, jak wygląda jego praca, postanowił zostać stolarzem.
7.Gabriel często odwiedza swoją ciocię, Michalinę, gdyż ją bardzo lubi.
8.Słonie kąpią się, używając trąb, z których wylewają wodę.
9.Przemek codziennie używa komputera, który stoi w jego pokoju, gdyż jest informatykiem.
10.Każdy, kto lubi zwierzęta, nie powinien się nad nimi znęcać.
Proszę o szybkie oznaczenie jako najlepsze <słodka minka> :)
2009-11-08T14:55:07+01:00
1)poszłabym na te zabawę, ale Jacek oblał mnie wodą i mama powiedziała, że mogę być chora i siedzę w domu.
2) Jutro otwierają sklep z ciuchami, ale nie mam kasy, tudzież nie idę.
3) Moja młodsza siostra powiedziała mi, że wyzna moją tajemnicę mamie, ale ja się jej nie boje.
4)Zachorować to nie problem, ale wyleczyć się, jak powiadała mama to już wyczyn.
5)Jestem ciekawa, co dzisiaj się wydarzy w szkole, ale się dowiem popołudniu .
6)Żeby kózka nie skakała, to by nóżki nie złamała, ale kózka skakała i nóżkę złamała
7)Kto pierwszy znajdzie mój szalik, dostanie nagrodę, tylko że nie od razu
8)Muszę pójść na basen, bo już rok nie pływałam, ale sobie przypomnę.
9)Kochał ją, więc postanowił się z nią ożenić,ale wstydził się oświadczyć.
10)Nie odzywasz się, wobec tego ja też nie będę się odzywać, ale nadal będę czekać.