Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T14:42:23+01:00
Nie skminiliście pytania:) ona pyta jak ma wrócić do pytań, które wcześniej zaczęła.

Strikte nie ma okienka-zaczęte zadania. Odnośnie tego odnajdywania-ciężka sprawa...musisz je znaleźć albo po użytkowniku, który wystawił, albo cofając(czy po historii przeglądania)... Ja jak nie mogę znaleźć, mówię trudno... Wylogowuję się i czekam kilkanaście minut...potem wracam i jest OK...nie znam lepszej metody...

Aby zapobiec temu problemowi. Na przyszłość klikaj zobacz, zanim zaczniesz odpowiadać...Przeczytaj pytanie

Jak się trafi takie że nie dasz rady rozkminić-wyloguj się odczekaj kilkanaście minut i wróć...
______________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania. Mam nadzieję że pomogłem.
21 4 21
2009-11-08T15:06:46+01:00
Generalnie rzecz biorąc, jak nie możesz w danej chwili odpowiedzieć w pełni na pytanie, nie odpowiadaj na nie, niech ktoś inny odpowie. Jeżeli jednak po jakimś czasie będziesz mogła na nie odpowiedzieć, możesz sobie je odnaleść i na nie odpowiedzieć. Max mogą 3 osoby odpowiedzieć na jedno pytanie. Jeżeli nie zmieścisz się w tym przedziale to trudno, jeżeli jednak się zmieścisz, możesz spokojnie na nie odpowiedzieć pełną odpowiedzią. Nietolerowane jest na tym portalu odpowiadanie po części, albo odpowieadanie typu, wyślij mi przypomnienie na PM ja Ci pomogę, albo masz moje gg, pomogę Ci. Tutaj jest miejsce odpowiedzi, a nie gdzie indziej. Unikajmy tego, aby poza zadane rozwiązywać zadania, a na zadane podawać gdzie się umawiacie na rozwiązanie. Każde próby rozwiązywania zadań do połowy z uzasadnieniem że na razie nie mam czasu, ale później Ci dokończę moderator zadane może potraktować jako próbę wyłudzenia punktów a co za tym idzie, skończy się na ostrzeżeniu! Pozdrawiam
15 3 15