Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:48:20+01:00
Nie chodzę do kościoła regularnie, ponieważ zdarzają się nagłe wypadki, gdy muszę być gdzie indziej danego dnia. Jednak staram się odwiedzać Dom Boży jak najczęściej. Biorę aktywny udział w Mszy Świętej. Spowiadam się, by z czystym sumieniem isć do Komunii. Cieszę się, że tak postępuję. Wiem, że Bóg mi to kiedyś wynagrodzi.
3 3 3
2009-11-08T15:37:08+01:00
Prawdziwy chrzescijanin to ten co sie modle i uczestniczy we mszy swietej.Jezus Chrystus naucza nas bysmy czytali słuchali i zapamietywali słowo boze.Mozemy tego dokonac uczestniczac w eucharystii.
Moje uczestnictwo we mszy ma bardzo wazne zanaczenie w moim zyciu.Staram sie nauczyc od Chrystusa by głosic słowo boze i postepowac według jego wskazówek.
3 4 3