Rower - cena początkowa - 600 zł, obniżka - 8%, cena końcowa - ?
Dres - cena początkowa - 260 zł, obniżka - ?, cena końcowa - 208 zł
Kurtka - cena początkowa - 320 zł, obniżka - 15%, cena końcowa - ?
Bluza - cena początkowa - ? obniżka - 10%, cena końcowa - 146,70 zł
Plecak - cena początkowa - 130 zł, obniżka - ?, cena końcowa - 106,60 zł
Rolki - cena początkowa - ? obniżka - 22%, cena końcowa - 117 zł

3

Odpowiedzi

2009-11-08T14:58:32+01:00
ROWER
8%=48 zł 600-48=552

DRES
208zł=80% OBNIŻKA 20%

KURTKA
15%=48ZŁ 320-48=272

PLECAK
106,60=82% OBNIŻKA 18%

ROLKI
150

BLUZA
163



Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:04:54+01:00
Rower
600zł - 100%
x zł - 92%
x= 600*92/100=55200/100=552zł
Cena końcowa wynosi 552 zł

Dres
260zł - 100%
52zł - x%
x=52*100/260=5200/260=20%
Obniżka wynosi 20%

Kurtka
320zł - 100%
x zł - 85%
x=320*85/100=27200/100=272zł
Cena końcowa wynosi 272zł

Bluza
x zł - 100%
146,70 zł - 90%
x=146,70*100/*90=14670/90=163zł
Cena początkowa wynosi 163 zł

Plecak
130zł - 100%
23,4zł - x %
x=23,4*100/130=2340/130=18%
Obniżka wynosi 18%

Rolki
x zł - 100%
117zł - 78%
x=117*100/78=11700/78=150zł
Cena początkowa wynosi 150zł
2009-11-08T15:18:54+01:00
Rower-48zl
dres-26%
kurtka-48zł
bluza-132.03zł
plecak12%
rolki-142.74zł